Продавець Интернет-магазин "Дом Лесника" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1607 відгуків
+380 (73) 174-83-14
+380 (96) 020-11-96
+380 (66) 051-32-66
ул. Льва Толстого 42., Харків, Україна
Интернет-магазин "Дом Лесника"
Залишити відгук

Регулювання карбюратора бензопили

Регулювання карбюратора бензопили

Карбюратори більшості бензопил має три гвинти для регулювання:

  •  
  • L – гвинт жиклера для регулювання низьких обертів
  •  
  • H – гвинт жиклера для регулювання високих обертів
  •  
  • Гвинт - Т у Партнера і Хускварна (у Штилю LA) – регулювання холостого ходу бензопили


Гвинтами H і L регулюється співвідношення суміші бензину і повітря визначається відкриттям дросельної заслінки карбюратора. При відкручування гвинтів відбувається збагачення суміші, відповідно зростають і обороти, при закручуванні суміш збіднюється – обороти падають.

Гвинт Т(LA) призначений для регулювання оборотів холостого ходу. Основна "налаштування" бензопили проводиться на заводі-виробнику при кінцевому випробуванні. Карбюратор, як правило, відрегульований на подачу більш багатою (ніж оптимальна) паливної суміші. Заводську регулювання необхідно зберігатися перші години роботи пилки. Потім (необов'язково) проводиться більш точне регулювання карбюратора.

 

Регулювання починаємо з налаштування холостого ходу, для цього повертаємо гвинт T (LA) проти годинникової стрілки, домагаючись повної зупинки ланцюга при сталих обертах двигуна.

 


Для подальшої точного регулювання потрібно тахометр і її краще довірити фахівцям, тим більше що в більшості випадків вона може і не знадобитися.

Налаштування інструменту починаємо з гвинта L, потім використовуємо гвинт H і в кінці гвинт Т (LA).

Карбюратор бензопили - позначення регулювальних гвинтівВідшукуємо найбільші обороти холостого ходу, для цього повільно повертаємо гвинт L у різних напрямках. Після знаходження положення найбільших обертів двигуна необхідно повернути гвинт L на 1/4 обороту проти годинникової стрілки. Якщо ланцюг при цьому обертається на холостому ходу, гвинт Т слід повертати проти годинникової стрілки, поки вона не зупиниться.

Гвинтом Н регулюється потужність і частота обертів. Регулювання карбюратора на збіднену суміш призводить до надмірних оборотами, перегріву двигуна і виходу з ладу поршневий бензопили.

Прогріваємо двигун бензопили на холостому ходу не менше 10 секунд і повертаємо гвинт Н на 1/4 обороту проти годинникової стрілки. Даємо двигуну попрацювати близько 10 сек., потім перевіряємо максимальні обороти двигуна тахометром. У разі невідповідності максимальних обертів паспортним, операцію слід повторити. При подачі занадто багатої суміші глушник починає диміти, при занадто бідною пила верещить і перегрівається.

Закінчуємо регулювання налаштуванням обертів холостого ходу, як вже було описано вище. Число оборотів холостого ходу встановлено правильно, якщо двигун працює без збоїв при мінімальних обертах і ланцюг при цьому не обертається.

Карбюратор можна вважати відрегульованим, якщо двигун швидко розганяється і по звуку нагадує роботу чотиритактного на

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner